Bezorgtijd

De bezorgtijd van een artikel kan per product verschillen. De levertijd kan namelijk variëren van 1 werkdag tot maximaal  3 weken. Informatie over de bezorgtijd kan je namelijk altijd terugvinden in de aanbieding.

Daarnaast is het voor ons belangrijk dat je het juiste adres hebt ingevuld. Anders dan kan het zo zijn dat je product naar het verkeerde adres verzonden wordt. Helaas is het niet mogelijk om je postbusadres in te vullen, doe je dit wel, dan is het voor ons niet mogelijk om je product te verzenden.

Manier van verzenden

Het product dat je besteld hebt word door ons met DHL verzonden. Als je bestelling verzonden is, ontvang je de track&trace van DHL per email.
Ben je niet thuis? Geen zorgen! Je bestelling word dan bij de buren of een DHL punt bij u in de buurt geleverd.

Pakketje kwijt?

Het gebeurt wel eens dat een pakketje zoek raakt tijdens het verzendproces. Geen paniek, neem contact op met de klantenservice en zij zullen je gaan helpen om dit vervelende probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Klantenservice

Heb je toch nog vragen over de bezorgtijd van product dat je besteld hebt? Dan kan je uiteraard altijd contact opnemen met onze klantenservice. Wij zijn van maandag tot en met vrijdag tussen 9.15 - 16.00 uur telefonisch te bereiken op het volgende nummer: 085-7823772

Je kunt ook een chat starten op elke pagina op onze website. Dit is mogelijk tussen 09:15 - 17:15. Het kan zijn dat al onze medewerkers in gesprek zijn bij het chatten, dan kan je bij dezelfde knop ook een contactformulier/email invullen en versturen. Deze zullen wij dan ook zo snel mogelijk beantwoorden.      Daarnaast zijn wij ook bereikbaaar via de mail: Support@theretrofamily.nl