Mijn bestelling

  • Wat is de levertijd van mijn product?

Doorgaans leveren wij onze producten de volgende dag of tot een levertijd aangegeven bij het desbetreffende artikel. De levertijd kan per product verschillen. Kijk daarom altijd voor je iets besteld bij de voorwaarden. 

 

  • Ik wil mijn product graag ruilen / product retourneren.

Ruilen of retourneren hebben we voor jou zo makkelijk mogelijk gemaakt. Je kunt hier de informatie invullen met betrekking tot jouw om te ruilen of te retourneren artikelen.

 

  • Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen en de levertijd is verstreken.

Wij versturen vele mooie retro producten per dag en dat gaat helaas wel eens mis. Mocht dit gebeuren neem dan gerust contact op met onze klantenservice dan gaan we er voor je achteraan. Contact opnemen met de klantenservice kan door te bellen op werkdagen 10.00 -16:00 uur, daarnaast zijn wij ook te bereiken via onze chatservice. Deze vind je op de homepage zodat je direct kunt chatten met één van onze familieleden. De chat is beschikbaar van 9.00 - 17.00 uur. Mocht je ons liever willen mailen, dit kan via support@theretrofamily.nl.  Wij zullen je mail zo snel mogelijk in behandeling nemen en deze binnen 2 werkdagen beantwoorden.

 

  • Ik heb mijn product defect of kapot binnen gekregen.

Wanneer je product defect of kapot is kan meld je je retour aan via deze pagina, wij kunnen dan direct jouw retour behandelen zodra het bij ons in het magazijn arriveert.