The Retro Family op Trustpilot stars
Winkelwagen (0)
  • Gratis verzending vanaf € 50,00
  • Voor 17u besteld, is morgen in huis
(0)

Ruilen & Retourneren


Gemakkelijk ruilen of retourneren
Ruilen of retourneren hebben we voor jou zo makkelijk mogelijk gemaakt. Wij hebben:

 30 dagen zichttermijn | denk rustig na over je bestelling.

Het wil wel eens voorkomen dat een artikel niet de juiste maat heeft of toch niet is wat je ervan verwacht had. Geen punt! Je kunt het product binnen 30 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Benieuwd naar hoe dit werkt? Wij zijn hier om je daarbij te helpen.
Ruilen of retourneren hebben we daarom voor jou zo makkelijk mogelijk gemaakt.

Is er een probleem? Neem contact met ons op! Grote kans dat je de bestelling niet hoeft terug te sturen en het van een afstand te verhelpen is. Wij helpen je hier graag mee verder.

Ruilen of retourneren

Je bestelling is net niet helemaal goed en je wilt deze graag terugsturen. Wat nu?

Controleer of:
Je bestelling minder dan 30 dagen geleden ontvangen hebt;
Je bestelling nog in nieuwstaat is
Je alle toebehoren en indien mogelijk de productverpakking meestuurt (originele verpakking verplicht);
Het artikel zonder beschadigen/gebruikerssporen retourneert.

Heb je een artikel besteld die geleverd is via Sternzeit of Bel Air?
Neem eerst contact op met onze klantenservice voordat je je bestelling retourneert.

 

Retourneren in 5 stappen

Je hebt de voorwaarden bekeken en wilt je bestelling graag retourneren. Dit kan via de volgende stappen:

Pak je bestelling zo origineel mogelijk in, inclusief alle toebehoren (originele verpakking). Gebruik ook een stevige doos zodat de productverpakking niet beschadigd raakt.
Download het retourformulier en vul deze volledig in. Het retourformulier kun je hier downloaden en voeg deze toe aan het pakket. Zonder retourformulier kunnen wij je retour niet behandelen.

Voorzie het pakket van het volgende adres;

The Retro Family B.V.
Diamantlaan 10
2132 WV
Hoofddorp

Breng het pakket naar een lokaal postkantoor in de buurt.
De retourkosten zijn voor eigen rekening.
We zullen je retournering vervolgens zo snel mogelijk gaan verwerken. Hoe precies, hangt af van wat jij wilt dat we doen.
Na ontvangst van je retourzending zullen wij deze binnen uiterlijk 10 werkdagen verwerken waarna je hiervan een bevestiging via de e-mail toegestuurd krijgt.

Wanneer je een bestelling zichtbaar kapot ontvangt, raden we je aan een foto van het product én een omschrijving van het probleem te mailen naar onze klantenservice (support@theretrofamily.nl)
Je bestelling verkeerd, defect of onvolledig ontvangen?
Wanneer je bestelling kapot, onvolledig of verkeerd ontvangt, raden we je aan contact op te nemen met de klantenservice met een omschrijving van het probleem en je bestelgegevens.

Heb je vragen of zijn er nog onduidelijkheden, neem dan contact op met de familie. Wij staan voor je klaar!

Retour NL

Retourkosten

DHL Brievenbuspakket versturen naar ons adres

v.a. €3,95

DHL Pakket versturen naar ons adres 

v.a. €4,50

PostNL Brievenbuspakket versturen naar ons adres

v.a. €3,90

PostNL Pakket versturen naar ons adres

v.a. €6,50

De retourkosten zijn voor eigen rekening, tenzij anders wordt afgesproken met de klantenservice.
Je hebt vrije keuze waar je je pakket inlevert. Bij een (defect/kapot product) omruiling dient een artikel eerst retour gestuurd te worden voordat het vervangende artikel naar je verzonden word.

Heb je een gedeelte met je YourGift of VVV Cadeaubon tegoed betaald?
Dan kan dit niet meer naar je kaart teruggestort worden. We zullen je dan het tegoed via een kortingscode toesturen die je bij je volgende bestelling bij The Retro Family kunt gebruiken.