Service
Winkelwagen

Bestelling plaatsen en betalen

1.1 Hoe plaats ik een bestelling?

Je kunt het artikel bestellen door naar het product te gaan op onze website. Je kunt het product via het menu of de zoekbalk vinden.
In de aanbieding van het product, zie je een keuzemenu en via het keuzemenu kun je gewenste maat/kleur/model aanklikken, je kiest het aantal en klikt op de knop + winkelwagen. Het artikel vind je vervolgens terug in de winkelwagen om af te rekenen.
Wil je meerdere artikelen bestellen? Je kiest er dan voor om niet naar de winkelwagen te gaan, maar om verder te winkelen op onze website.
Veel shopplezier!

1.2 Wat is de levertijd (van mijn bestelling)?

Informatie over de levertijd kun je ook altijd terugvinden, in de product aanbieding, in de winkelwagen en in je account als je de bestelling al geplaatst hebt. Let op: in sommige gevallen worden producten apart van elkaar verzonden. De levertijd kan verschillen per product, niet per bestelling. Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je een e-mail met daarin vermeld wat er verzonden is met een track&trace.
De levertijd kan per artikel, per kleur, model etc. verschillen. Dit heeft te maken met onze actuele voorraad of de actuele voorraad van een externe leverancier.
Artikelen afkomstig van een externe leverancier hebben overal het algemeen een wat langere levertijd, de levertijd staat altijd vermeld in de aanbieding.

1.3 Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?

Wij vragen je altijd eerst jouw postvak ongewenst, spam en/of reclame map te controleren (let op: Gmail heeft een spam én reclame map).
Heb je je bestelling met een account geplaatst? Dan vind je jouw bestelling met factuur altijd in jouw account terug.
Heb je je jouw bestelling zonder account geplaatst? Dan kun je je bestelling helaas niet terug vinden in een account.
Heb je geen bevestiging ontvangen en ook niet in spam/reclame? Neem dan contact op met onze klantenservice.

1.4 Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kunt je bestelling bij ons annuleren binnen 14 dagen na aankoop, mits de bestelling niet klaar gemaakt is voor voorzending (ingepakt in ons magazijn) of verzonden is.
Je kunt je bestelling annuleren via onze klantenservice via email, chat of telefonisch.
Wij raden altijd aan om ons te bellen, dit gaat het snelst.

1.5 Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Als je je bestelling in de winkelwagen geplaatst hebt, kun je je gegevens volledig juist invullen. Controleer je gegevens altijd dubbel!
Als alle gegevens correct ingevuld zijn, heb je deze keuze om met Ideal (Mr. Cash in België), Creditcard of Klarna (achteraf betalen) af te rekenen.
Let op; Klarna kan alleen gekozen worden bij artikelen die uit ons magazijn verzonden worden. Bij artikelen die vanuit een extern magazijn verzonden worden (zoals meubels of koelkasten) is het helaas niet mogelijk om Klarna te kiezen.

1.6 Waar kan ik een kortingscode vinden?

Houd de nieuwsbrief, Facebook en Instagram in de gaten voor de nieuwste kortingsacties, wie weet hebben wij binnenkort een leuke kortingscode!
Kortingscodes worden niet door de klantenservice gegeven.
Op alle onze aanbiedingen zit standaard korting.

1.7 Er staat iets in mijn winkelwagen wat ik niet meer wil, hoe verwijder ik dit?

Mocht je per ongeluk een artikel te veel toegevoegd hebben of toch besloten hebben een artikel niet meer te willen bestellen, kun je het artikel verwijderen of het aantal wijzigen in de winkelwagen door op het kruisje of verwijderen naar het product te klikken.

1.8 Het artikel staat op uitverkocht, wanneer komt deze weer op voorraad?

Helaas kunnen wij het niet altijd garanderen dat artikelen weer op voorraad komen. Als een artikel bij onze leverancier op voorraad is, is de kans groot dat wij een artikel weer gaan verkopen. Aanbiedingen kunnen ook eenmalig zijn en dan is op = op.
Houd altijd de website/nieuwsbrief in de gaten voor alle nieuwe producten maar ook aangevulde artikelen!

1.9 Heeft The Retro Family een fysieke winkel waar ik de artikelen kan bekijken?

De Retro Family heeft geen fysieke winkel waar artikelen bekeken of opgehaald kunnen worden.

Vragen over je bestelling of product advies? Contacteer onze klantenservice!
We willen ervoor zorgen dat je de best mogelijke ervaring hebt bij het winkelen bij The Retro Family. Als je vragen hebt over je bestelling of als je advies nodig hebt over een van onze producten, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. We staan altijd klaar om je te helpen.
E-mail: Je kunt ons e-mailen op support@theretrofamily.nl. We streven ernaar om al je e-mails binnen 1-2 werkdagen te beantwoorden.
Telefoon: Voor directe ondersteuning kun je ons telefonisch bereiken van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 en 17:00 via ons telefoonnummer +31 (0)85 7823 772.
Bij The Retro Family staat klanttevredenheid voorop, en we zijn toegewijd om je te assisteren bij al je vragen en behoeften. Aarzel niet om contact met ons op te nemen, en we kijken ernaar uit om je te helpen!