The Retro Family op Trustpilot stars
Winkelwagen (0)
  • Gratis verzending vanaf € 50,00
  • Voor 17u besteld, is morgen in huis
(0)

Klantenservice

Welkom bij de familie!

Wanneer je contact opneemt wordt je onderdeel van de familie en zullen we je daarom met de grootste zorg behandelen.
De artikelen die wij aanbieden zijn als één grote familie en de interesse in deze producten is wat ons samenbrengt.

Heb je een vraag of opmerking? Vraag het aan een van onze familieleden!

Wij staan op werkdagen van 10:00 uur ‘s ochtends tot 17:00 uur ‘s middags klaar om je vragen telefonisch te beantwoorden.
Je kunt ook met onze familieleden chatten op werkdagen van 09:15 – 17:15.
Mocht je ons liever willen mailen, dit kan op support@theretrofamily.nl. Wij zullen je mail zo snel mogelijk in behandeling nemen en deze binnen 1 a 2 werkdagen beantwoorden.

 

Veel gestelde vragen

Wanneer en hoe word mijn bestelling verzonden?
Hoe kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren en wat zijn de kosten?
Mijn bestelling is defect, kapot of verkeerd, wat moet ik doen?
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen?

 

Wanneer en hoe word mijn bestelling verzonden?

Leuk dat je een bestelling bij ons wilt plaatsen of geplaatst hebt! Wij bieden meerdere bezorgmethodes aan, hieronder een overzicht.
De levertijd van het artikel vind je altijd in de aanbieding en vind je daarnaast terug onder de prijs en boven in winkelwagen.

Bestellingen worden binnen Nederland en België verstuurd middels DHL. Wanneer een bestelling voor 17:00 uur is besteld in Nederland of België zal deze de volgende dag bij je worden bezorgd.
Bezorging gebeurt op maandag t/m zaterdag. Wanneer je een bestelling plaatst op zondag, zal deze de volgende dag worden verwerkt en op dinsdag worden geleverd in zowel Nederland als België.
Helaas kan er niet van te voren een bezorgtijd aangegeven worden.


Volg je pakket vanaf de eerstvolgende dag middels de Track & Trace code. Wanneer je een bestelling plaatst ontvang je automatisch een Track & Trace code zodra je bestelling verzonden is waarmee je je pakketje kunt volgen.
Niet thuis? Geen probleem
Wanneer je niet thuis bent zal de koerier kijken of je bestelling bij de buren kan worden afgeleverd. Mocht deze bij je buren zijn afgeleverd zal er een briefje in je brievenbus worden achtergelaten met het huisnummer van de buren waar het pakket kan worden afgehaald.

Afhalen is helaas niet mogelijk.


Hoe kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren en wat zijn de kosten?

Het wil wel eens voorkomen dat een artikel niet de juiste maat heeft of toch niet is wat je ervan verwacht had. Geen punt! Je kunt het product binnen 30 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Benieuwd naar hoe dit werkt? Wij zijn hier om je daarbij te helpen.
Ruilen of retourneren hebben we daarom voor jou zo makkelijk mogelijk gemaakt.

Is er een probleem? Neem contact met ons op! Grote kans dat je de bestelling niet hoeft terug te sturen en het van een afstand te verhelpen is. Wij helpen je hier graag mee verder.

Je bestelling is net niet helemaal goed en je wilt deze graag terugsturen. Wat nu?

Controleer of:
Je bestelling minder dan 30 dagen geleden ontvangen hebt;
Je bestelling nog in nieuwstaat is
Je alle toebehoren en indien mogelijk de productverpakking meestuurt (originele verpakking verplicht);
Het artikel zonder beschadigen/gebruikerssporen retourneert.

Heb je een artikel besteld die geleverd is via Sternzeit of Bel Air?
Neem eerst contact op met onze klantenservice voordat je je bestelling retourneert.

 

> Retourneren in 5 stappen

Je hebt de voorwaarden bekeken en wilt je bestelling graag retourneren. Dit kan via de volgende stappen:

Pak je bestelling zo origineel mogelijk in, inclusief alle toebehoren (originele verpakking). Gebruik ook een stevige doos zodat de productverpakking niet beschadigd raakt.
Download het retourformulier en vul deze volledig in. Het retourformulier kun je hier downloaden en voeg deze toe aan het pakket. Zonder retourformulier kunnen wij je retour niet behandelen.

Voorzie het pakket van het volgende adres;

The Retro Family B.V.
Diamantlaan 10
2132 WV
Hoofddorp

Breng het pakket naar een lokaal postkantoor in de buurt.
De retourkosten zijn voor eigen rekening.
We zullen je retournering vervolgens zo snel mogelijk gaan verwerken. Hoe precies, hangt af van wat jij wilt dat we doen.
Na ontvangst van je retourzending zullen wij deze binnen uiterlijk 10 werkdagen verwerken waarna je hiervan een bevestiging via de e-mail toegestuurd krijgt.

Wanneer je een bestelling zichtbaar kapot ontvangt, raden we je aan een foto van het product én een omschrijving van het probleem te mailen naar onze klantenservice (support@vouchervandaag.nl)
Je bestelling verkeerd, defect of onvolledig ontvangen?
Wanneer je bestelling kapot, onvolledig of verkeerd ontvangt, raden we je aan contact op te nemen met de klantenservice met een omschrijving van het probleem en je bestelgegevens.

Heb je vragen of zijn er nog onduidelijkheden, neem dan contact op met de familie. Wij staan voor je klaar!

Retour NL

Retourkosten

DHL Brievenbuspakket versturen naar ons adres

v.a. €3,95

DHL Pakket versturen naar ons adres 

v.a. €4,50

PostNL Brievenbuspakket versturen naar ons adres

v.a. €3,90

PostNL Pakket versturen naar ons adres

v.a. €6,50

De retourkosten zijn voor eigen rekening, tenzij anders wordt afgesproken met de klantenservice.
Je hebt vrije keuze waar je je pakket inlevert. Bij een (defect/kapot product) omruiling dient een artikel eerst retour gestuurd te worden voordat het vervangende artikel naar je verzonden word.

Heb je een gedeelte met je YourGift of VVV Cadeaubon tegoed betaald?
Dan kan dit niet meer naar je kaart teruggestort worden. We zullen je dan het tegoed via een kortingscode toesturen die je bij je volgende bestelling bij The Retro Family kunt gebruiken.

 

Mijn bestelling is defect, kapot of verkeerd, wat moet ik doen?

Wat vervelend dat je je bestelling niet naar behoren ontvangen hebt. Dit willen wij graag voor je oplossen.
Wanneer je een bestelling zichtbaar kapot ontvangt, raden we je aan een foto van het product én een omschrijving van het probleem te mailen naar onze klantenservice (support@tehretrofamily.nl).

Je bestelling verkeerd, defect of onvolledig ontvangen? Wanneer je een bestelling kapot, onvolledig of verkeerd ontvangt, raden we je aan contact op te nemen met de klantenservice met een omschrijving van het probleem en je bestelgegevens.

 

Feedback?

We hopen dat je veel plezier beleeft aan je bestelling en zijn hier dan ook heel benieuwd naar. Na ontvangst van je bestelling ontvang je automatisch een e-mail van onze partner Trustpilot waarin je gevraagd wordt zowel een review te schrijven over de service als over het product. Jouw review vind je vervolgens linksbovenin terug op de website en de review over het product komt automatisch bij het product te staan. Mocht je liever gewoon een mailtje sturen kan dat natuurlijk ook altijd!

Geschillencommissie
The Retro Family zit aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk om erop toe te zien dat we onze klanten de hoogste service kunnen verlenen. Wanneer je ergens mee zit, laat dit dan z.s.m. aan ons weten door een mailtje te sturen naar support@theretrofamily.nl zodat we hier samen uit kunnen komen. Mochten we niet tot een oplossing komen, dan heb je altijd nog de mogelijkheid om naar de geschillencommissie te gaan van Stichting Webshop Keurmerk. Zij zullen je dan adviseren en begeleiden, zodat je zeker weet dat we er alles aan gedaan hebben.

Nieuwsbrief
Algemene Voorwaarden 
Privacy Policy 
Cookies
Disclaimer 

 

Groetjes van The Retro Family !




The Retro Family Thank You pose